קריאה להאמין באללה 3


Site Team

Article translated to : العربية Deutsch Español Italiano 中文

קריאה להאמין באללה  3

עד תחילת המאה העשרים חשבו האסטרונומים כי הגלקסיה שלנו היא כל היקום, אבל עם התפתחות מכשירי האסטרונומיה התברר כי יש בשמים בין מאתים אלפים מיליון לשלוש מאות מליונים גלקסיות ,חלקם גדול בהרבה מגלקסיה שלנו ואחרים בגודלו של הגלקסיה שלנו או פחות מעט, המספרים המדהימים האלה של גלקסיות מסודרים בקבוצות בסדור מדויק הממדים והמספרים, המסות, גדלים, צפיפות והתנועות מדויקות לחלוטין, דוגמה לכך עשרות הגלקסיות הקרובות מצטברות ומהוות התרכזויות שנקראות בשם "קבוצות מקומיות", עשרות קבוצות כאלה מתכנסות ומהוות המכונה "ריכוזי הגלקסיות" . אחר כך מהווים "הריכוזים המקומים" עד הסוף הבלתי ידוע של השמים שהאסטרונומים אינם יודעים יותר מקטע מהם שנערך הקוטר שלהם ביותר
מ-  25 מליארדים שנות אור ( נערך האורך של שנת האור ב-  (9,5 פליון ק"מ) .

השמים תמיד מתרחבים, זאת אומרת כי הגלקסיות מתרחקות זה מזה במהירות של שלושה רבעים במהירות האור שנאמד בשלוש מאות אלפים ק"מ בשנייה, כלומר הגלקסיות מתרחקות במהירות של 255 אלפים קילומטרים לשנייה, מהירות שאדם אינו יכול להשיג. האסטרונומים לא הבינו את התרחבות היקום עד השליש הראשון של המאה העשרים, הקוראן כבר דווח על כך לפני אלף וארבע מאות שנים אללה ישתבח שמו אמר: " את השמים בנינו בידינו, ואכן אנחנו מרחיקים אותם " ( סורת הזורות :47 ) .

המבנה המדויק של השמים, שמתרחבים תמיד נשלט על ידי קבוצת חוקים מדויקים למדי, באופן שכל כוכב מסתובב סביב הציר שלו במסלולים הרבים המוגדרים לו ללא הפרעה או קריסה ובלי התנגשות או סטיה עד יום הדין, מי אשר בנה את השמים הרחבים כל כך?

ומי אשר שולט בתנועות הכוכבים באופן מדויק זה? מי אשר משתלט ושומר עליהם מכיליה כאשר מתרחבים באופן קבוע, האם זה בא כתוצאה של מקרה או אי אבחנה??? התשובה היא לחלוטין לא ....!!! הסיבה לכך שההתבוננות ביקום והאובייקטים שלו מדגישה כי אף אחד מהם יצר את עצמו או נוצר כתוצאה של מקרה או אי אבחנה. ואין מנוס אלא להכיר בבורא בעל תוכונות שלמות, הדר ויופי, שיש לו ידע וחוכמה, בעל ההיכולת המוחלטת ליצור את הבריות הללו, האפשרות המתמטיות של מקרה  להסביר את יצירת היקום אינן קיימות בכלל, בגלל שיצירת יקום רחב כל כך על ידי מקרה סותרת כל התהליכים הסטטיסטים, וכל אדם נבון דוחה את זה, האסטרונומים מסכימים כי היקום הרחב והמדויק בבנייה צריך להשגחה עליונה, שצריך להיות מעל לכל הבריאה, הזמן המקום, האנרגיה והחומר .

 

 

Previous article Next article

Related Articles with קריאה להאמין באללה 3

  • הקדמה

    אבו אל אעלא אלמוודודי

    אין האמונה באללה היא להאמין אך ורק באללה וביצוריו, או להאמין בשמים ובארץ ובמה יש בתוכם, אלא שהאמונה באללה ישתבח

    27/02/2013 283
  • קריאה להאמין באללה 4

    Site Team

    קריאה להאמין באללה  4 האפשרות המתמטיות ביצירת היקום אינן קימות בכלל יצירתו של תא אחד מיד עם האנטרקציה של

    11/01/2010 12255
  • האימונה באללה

    Site Team

    האימונה בקיומו של אללה יתעלה כאלוה אחד, היא הבסיס של האימונה האיסלאמית והיסוד של האימונה בשאר עמודי התווך של

    24/04/2014 2590
הידיעה אללהIt's a beautiful day