ההתמוטטות הקוסמית


Abduldaem Al-Kaheel

Article translated to : العربية English

ההתמוטטות הקוסמית

רוב המחקרים המדעיים מצביעים על כך שהיקום מתרחב במהירות רבה יותר מאשר המדענים חשבו בעבר,  וכתוצאה מכך הם העריכו כי זה יביא להתמוטטות היקום, הקוראן הקדוש דיווח לנו בבירור על העובדה הזאת בכמה  פסוקים לפני מאות השנים, קוראים יקרים בורו לקרוא ......

האתאיסטים סמכו באמונה שלהם על עיקרון חשוב שהיקום נמצא במקרה ויישאר עד אין סוף. אלא שהקוראן הקדוש בא כדי להכחיש את האמונה הזאת ולדחות את השקרים של האתאיסטים האלה ולדווח להם שהיקום יתמוטט ולא יישאר חוץ מאללה יתעלה, אללה ישתבח שמו אומר בספרו הנשגב: " ואל תפנה בתפילה לאלוה אחר זולתו, כי אין אלוה מבלעדיו. כל דבר סופו שיאבד, חוץ מאשר פניו. בידיו המשפט ואליו תוחזרו " ( סורת הסיפורים: 88 ), אללה יתעלה אומר בפסוק אחר: " כל אשר בארץ סופו לכלות, ויישארו רק פני ריבונך נורא ההוד והכבוד" (סורת הרחמן:  27-26 ).

ככל שהתפתח הידע ככל שהמדענים מגלים עובדות חדשות  ואותות מדעיות שמדגישות את העובדה של התמוטטות היקום באופן מפחיד, פרופסור אנדרייה לינדי ממחלקת הפיסיקה שליד אוניברסיטת סטנפורד האמריקנית ואשתו רינאתא כאוש מדגישים כי היקום יפסיק להתרחב ויתמוטט בעתיד הקרוב, החוקרים אומרים שהתיאוריה החדשה מצביעה על כך ש"האנרגיה האפלה " שנראית כאילו דוחפת את היקום. האנרגיה הזאת עלולה לאבד את כוחה בהדרגה הדבר שיגרום להתמוטטות היקום, כאילו שכל דבר יפול בחורים השחורים.

וכאן אנו זוכרים את הברכה הגדולה של אללה יתברך, והיא שהתלכדות היקום, ואם המקרה הוא אשר שולט ביקום, אז זה גורם להתנגשויות גדולות בין  חלקי היקום ונפילת האבנים, המטאורים והשביטים על האדמה, זה נחשב לאחד רחמיו של אללה יתעלה, אללה ישתבח שמו אומר בקוראן הקדוש: "הלא תראו כי אללה הכפיף לרצונכם את אשר בארץ ואת הספינות השטות בים על -פי דברו. הוא מחזיק בשמים לבל ייפול ארצה, אלא אם ירשה זאת. אללה נהוג באנשים בחמלה וברחמים." ( סורת העלייה לרגל: 65) . 

יצויין כי שני צוותים של אסטרונומים גילו בשנת 1998 כי היקום אינו רק מתרחב אלא שמתרחב במהירות רבה, העובדה הזאת הפכה לאחד המוסכמות שסותרת את הטענות של האתאיסטים שלפיהן היקום קבוע, הקוראן הקדוש דיווח לנו על הדבר הזה לפני 14 מאות שנים, אללה ישתבח שמו אומא בספרו הנשגב: "את השמים נטינו בעוצם ידינו. אכן רבה יכולתנו!" (סורת הזורות: 47 ).

החוקרים נסמכו בתוצאות המדהימות שהגיעו להם על ידי התצפיות של "הסופר נובה" כלומר הכוכבים המתפוצצים בצד השני של היקום, המדענים נשענו על אחד הרעיונות של אינשטיין שאומר שיש בחלל הריק של היקום אנרגיה ריקה שמכנים אותה האנרגיה האפלה, שדוחפת כל דבר לבדו . 

המדענים מצפים שהגלקסיות ייפרדו זה מזה ויהיו כמו האיים הנפרדים של כוכבים מתים שקשה לראות אותם, זאת אומרת שהאור של הכוכים האלה ייעלם בהדרגה. הקוראן הקדוש דיווח לנו על כך, אללה יתעלה אומר בספרו הנשגב: " וכאשר יכבו הכוכבים, * והשמים יבוקעו " (סורת משלחות : 9-8 ) הפסוק הזה מדגיש כי הכוכבים לא יימשכו לנצח אלא שיאבדו את הדלק שלהם ויאברו את ההארה שלהם בהדרגה עד שיכבו לגמרי. הביטוי הקוראני הזה מדויק מבחינה מדעית מכיוון שהוא מתאים למידע המודרני בעוד שהפסוק השני מדגיש שהשמים יתרחבו הדבר שהמדענים מצהירים היום.  

המדענים אומרים שהגלקסיה שלנו " גלקסית שלב החלב " תהיה כמו אי נפרד בים לא משתנה מהחלל השחור בתוך 15 מיליאר שנים הבאות "אללה לבדו הוא אשר יודע את התקופה הזמנית הזאת" אללה יתעלה אומר בספרו הנשגב: "ויצללו הכוכבים " ( סורת האפילה :2) המדענים מאמינים בעובדה הזאת שבמרוצת הזמן יכבו הכוכבים בכל הגלקסיות בהדרגה ומשארים קבוצות קפואים של כוכבים שהחורים השחורים יבלעו אותן .

מדענים מאוניברסיטת סטנפורד אומרים שגילו של היקום מוערך ב 14 מיליארד שנים, לכן הוא באמצע ימי חייו, פרופסור לינדי אומר שמדעני הפיסיקה  יודעים שהאנרגיה האפלה ניתנת להיות דבר שלילית, וכי היקום עלול להתמוטט בעתיד הרחוק מאוד, אולי אחרי מיליארדים של שנים, אלא שאנו רואים שהיקום אינו בתחילת מחזור החיים שלו אלא באמצע המחזור הזה, המדען אמר גם כן כי הידיעה הנעימה שעדיין יש לנו זמן כדי לעמוד על אמיתות הדבר הזה .

כאן אני רוצה לומר: כי יום תחית המתים יבוא פתאום אז יתמוטט היקום באופן מפתיע ולא כמו שהמדענים חושבים שיתמוטט במשך מיליארד שנים, מכיוון שאללה יתעלה אומר בספרו הנשגב: " נסתרות השמים והארץ ביד אללה. שעת הדין עלולה לבוא כהרף עין ואף מהר מזה, כי אללה כל –יכול " ( סורת הדבורה: 77 ) ,אללה ישתבח שמו אומר גם כן בספרו הנשגב "האנשים ישאלוך על שעת הדין. אמור. רק לאללה הידע עליה. ומי יודע, אולי שעת הדין קרבה ובאה. " (סורת המחנות: 63 )

מחקר חדש מדגיש שהיקום שטוח .

מדענים שעובדים בטליסקופ משכולל שניצב על אחד הגבעות הרחוקות במדבר צ'ילה הצליחו לקבל תמונות מפורטות וברורות יותר למה שידוע בשם האור הראשון של היקום. המחקר שדרכו הגיעו המדענים לתוצאות אלה מספק את ההוכחות הראשונות בעניין מקור החומר והאנרגיה, התמונות האלה נחשבות לנסיון המדעי הראשון מבחינה מעשית לתיאורית יצירת היקום והתפתחותו, ונחשבות גם להוכחה המדעית הראשונה שהיקום שטוח וכי החומר והאנרגיה האפלים שולטים בו .

הטלסקופ שידוע בשם מכשיר הצילום של רקעי החלל הרחוקים הצליח לצלם את ההבדלים המדויקים והקטנים ביותר של הגלים הקטנים בעומק החלל. הדבר שמכונה בקרב מדענים בשם הדי ההתפוצצות הגדולה. הגלים הקטנים האלה הם קרינות קודמות ששוחים בחללל מזה 14 מיליארד שנים, כלומר מתחילת הופעת האטומים ביקום לפי תיאורית ההתפוצצות הגדולה ביקום .

המפות המוצלמות של התדרים וההבדלים מראות את היצירה הראשונה של היקום שמקיף אותנו. זאות אומרת שהמקורות הראשונים של החומר והאנרגיה שהתפתחו למה שאנו יודעים כיום ממאות אלפים של התרכזיות קוסמיות של מאות גלקסיות וההתרכזיות של הכוכבים וכוכבי הלכת, אללה ישתבח שמו כינה את ההתרכזיות האלה "גלגל כוכבי המזלות ", אללה ישתבח שמו אומר בספרו הנשגב " שמנו בשמים את כוכבי המזלות ועיטרנו (את השמים) להנאת הרואים " (סורת אלחג"ר: 16) וכפי שאנו יודעים כי המגדל הוא מבנה מסיבי ועשוי היטב, מבנים כאלה קיימים ביקום בצפיפות גבוהה, המדענים מכנים את זה "המבנה הקוסמי " .

המכשיר הזה מורכב מ- 13 טליסקופים מחוברים זה לזה  שעובדים על ידי הגלים הקטנים מאוד, המכשיר הזה ניצב בגובה של 5080 מטרים מעל פני הים במדבר אתוכאמה בצ'יליה שנחשב למדבר היבש ביותר בעולם. ריטה קולוול מנהלת המוסד הלאומי האמרעקאי למדע אומרת שתוצאות המחקר הזה נחשבות לטובות וחשובות ביותר עד כה, כל תמונה חדשה ליקום מגדילה את הידע שלנו על האיכות של יצירת היקום והשלבים הראשונים שלו. בנוסף לכך שעם ההתרחבות המתמשכת של היקום יגדל המידע האנושי בעניין מקור היקום והאופי של ההתרחבות שלו.  

אנתוני רידהיד ראש צוות החקירה אומר: "ראינו בפעם הראשונה כיצד שהזרעים הראשונים העניקו את החיים לגלקסיות וההתרכזיות הקוסמיות הענקיות, התמונות המדויקות שצולמו על ידי הטליסקופ נחשבות לנסיון המדעי הראשון מבחינה מעשית לתיאוריה של יצירת היקום והתפתחותו, ונחשבות גם להוכחה המדעית הראשונה שהיקום שטוח באופן דו מימדי בלבד וכי החומר והאנרגיה האפלים שולטים על היקום. אנו אומרים שהקוראן הקדוש דיווח לנו בבירור שהיקום שטוח, אללה ישתבח שמו אומר בספרו הנשגב: "ביום ההוא נגולל את השמים כגוויל ספר, וכשם שבראנו לראשונה כן נברא בשנית, כאשר הבטחנו. כך נעשה ." ( סורת הנביאים: 104 ) הפסוק הקוראני מעיד על כך שהיקום שטוח הדבר שמעיד על כך שהקוראן הקדוש קדם למדענים בעובדה זו.

הניתונים שאליהם הגיעו המדענים דרך הטלסקופ ובמיוחד אלה הקשורים בחלוקת הטמפרטורות מגבירים את התיקונים שנערכו ברעיון של תיאוריית ההתפוצצות הגדולה הידועה בשם תיאוריית התרחבות היקום. יצויין שצוות של מדעני החלל הבינלאומיים גילה באפריל 2000 את ההוכחה החותכת הראשונה שתומכת בתיאוריה לפיה היקום שטוח, כלומר שהקווים המקובלים שלו אינם נפגשים או חופפים .

מאז התקופה הזאת, המדענים המשיכו להשתמש בשיטות המדעיות של הניטור ומעקב בבדיקת השינויים הקטנים שמתרחשים בטמפרוטות של הגלים הקטנים ביותר. הנתונים האלה מסייעים למדענים כדי להרחיב את הידע שלהם בסודות היקום שמכילים בחומר ואנרגיה אפלים שנראו כמתתנגדים לכוח המשיכה וכמכריחים את היקום להתרחב במהירות הולכת וגדלת .

 

Previous article Next article

Related Articles with ההתמוטטות הקוסמית

  • תיאוריית ההתפתחות הקוסמית גישה חדשה לזמן

    Abduldaem Al-Kaheel

    תיאוריית ההתפתחות הקוסמית גישה חדשה לזמן ולחוקים הקוסמיים לאחר מסע ארוך של הרהור ומחקר בספרו של אללה יתעלה

    14/12/2009 6923
  • התפתחות העובדות המדעיות

    Site Team

    התפתחות העובדות המדעיות במאה השביעית, כאשר הורד הקוראן הקדוש, חשבו האנשים כי כדור הארץ הוא מרכז היקום, וחשבו

    03/12/2009 3183
  • ההוכחה של הסדר

    Site Team

    הסדר, השלמות וההערכה בעולם הזה מקיפות את כל הבריות לאללה יתעלה, כיוון שהיקום מסודר ומאורגן היטב, הסדירות של היקום

    15/05/2013 2876
הידיעה אללהIt's a beautiful day