האהבה והחמלה בין בני הזוג לטיפול במחלות!


Site Team

Article translated to : العربية Русский

האהבה והחמלה בין בני הזוג לטיפול במחלות!

ישנן דרכים רבות להחלמה, אבל האם אתה יודע כי האושר בחיי נשואים והיציבות הרגשית יכולים להיות דרך יעילה לרפא את המחלות ולגביר את החסינות של הגוף ?!!!

אללה ישתבח שמו ויתעלה אמר בקוראן הקדוש מזה 1400 שנים: "אחד מאותותיו הוא שצר לכם נשים כעצם מעצמכם למען תדבקו בהן, והשכין ביניכם אהבה וחמלה. בזאת צפונים אותות לאנשים הנמלכים בדעתם. " (סורת בני ביזנטיון:21), אנו עדיין מגלים את הסודות של הפסוק הגדול הזה בכל יום. מי שיהרהר בפסוק הזה יבין את החשיבות של האהבה, חמלה ורחמים בין בני הזוג, ויבין שאללה יתעלה דווח לנו בקוראן הקדוש על הדרך של ההצלחה, הריפוי והאושר בחיי הנושאים שלנו, היא הדרך של החמלה ורחמים.

אבל, למרבית הצער התרחקנו מהדרך הזו והחילו הבעיות להופיע, ובמיוחד תופעת הגירושין שהתפשטה כהתפשט האש בשדה קוצים! בנוסף לתופעת התפרקות המשפחה, ישנם מיליונים של בני זוג שאינם מרגישים באושר עם בני זוגם, למה?

התשובה לכך נמצאת בפסוק הקודם, אללה ישתבח שמו ויתעלה כבר סכם לנו את התשובה בשתי מילים: "אהבה וחמלה", כל עוד ישנן חיבה, אהדה וחמלה בין בני הזוג כל שהיו החיים שלהם מאושרים ושקטים, ומיד לאחר ששני "האיניקטורים" האלה נעלמים, אז יעלם האושר, וחיים נהפכים לגיהונם בלתי נסבל.

אלא שמחקרים מדעיים חדשים גילו כי הריב המשפחתי נחשב לגורם ברור לחולשת מערכת החיסון, ההשפעות של הריב לא משתקפים על הנוחות הנפשית בלבד אלא שמובילות לחולשת מערכת החיסון אצל האנשים שסובלים ממנו. המדענים הוכיחו את התוצאות האלה באמצע מחקר ובדיקות שנערכו בארצות הברית לאחרונה (לפי סוכנות הידיעות הגרמנית) שפורסם באתר שלהם:

קבוצה של מומחים אמריקאים הגיעה למסקנה כי מערכת החיסון תושפע באופן שלילי במקרה של סכסוכים משפחתיים. זוהי התוצאה של המחקר שכלל 42 משפחות נתונות בסכסוכים בחיי הנישואים שלהן בו בזמן, החוקרים הדגישו כי הריב ואי ההתאמה בין ביני הזוג מובילים תמיד להדרדרות המצב הבריאותי של המשפחה. הדבר הזה נכון במיוחד לאנשים שסובלים מסימפטומים. כמה חוקרים שוודים הוכיחו כי הסכסוכים המשפחתיים מובילים ברוב המקרים להתקפי לב פי שניים מאלה שבר סובלים ממחלות לב! המחקר הראה גם כי לחץ העבודה אינו מוביל להשפעות שעלולות לקרות בגלל הריב המשפחתי.

זו היא תמונה של תאי העצב במוח האנושי שמאחסנים את התוכנות הדרושות לתת פקודות למערכת החיסון כדי לבצע את תפקידו. המומחים עדיין לא יודעים את האופי של השפעת הלחץ הנפשי על מערכת החיסון של הגוף אצל האנשים שסובלים מבעיות משפחתיות. אבל, יתכן שתנועת העצבים הלא רגילים משחקת תפקיד חשוב בהחלשת מערכת החיסון אצלם. לאור שמערכת החיסון משחקת תפקיד בריפוי רקמות הכלים בגופו של האדם. החוקרים הוכיחו כי היעלמות החמלה והרחמים בין בני זוג נחשבת לסיבה העיקרית למחלות ובמיוחד המחלות הכרוניות!

ד"ר גניס קיקולת-גלזר ועמיתיה במחלקת הנפשית וכירורגיה פנימית שליד אוניברסיטת קולומבוס בעיר אוהיו, ערכו בדיקות על ריפוי פצעים אצל בני הזוג שסובלים מסכסוכים משפחתיים. במסגרת זו הרופאים שמו מכשירי מדידה מתחת לבתי השחי של האנשים במדגם המחקר. אחת האחיות לקחה דגימות דם לפני ואחרי הפציעה. המומחים היו שואלים שאלות מסוימות לאנשי המדגם, בנוסף לכך, המומחים בקשו מבני הזוג לדון בושאים מסוימים, התוצאות של הבדיקות האלה היו מראים את ההתנהגות של בני הזוג אחד עם השני, בנוסף להעריך את הקשר הזוגי על בסיס התוצאות האלה.

התוצאות הראו כי יותר משליש בני הזוג שעברו את הבדיקה חיים במצב עוינות ביניהם כאשר הביעו את זעמם במילים חריפות במהלך הדיונים בנשואים המסוימים. בנוסף שעשו תנועות חריגות בחיים של בני הזוג והאשמות מוזרות. בני הזוג הנתונים לבדיקה לא הקשיבו זה לזה במהלך הריב, המחקר הוכיח כי תקופת ריפוי הפצעים אצל בני הזוג שמתקוטטים זה עם זה ארוכה יותר לעומת תקופת הרפוי אצל בני הזוג שחיים חיי שמחה ואושר.

תוצאות המחקר

אנו כמוסלמים, אללה ישתבח שמו העניק לנו את חסד האימונה, אנו שמחים כי אללה יתעלה הורה לנו להטיב לנשים, וגם הנביא מוחמד עליו בירכת אללה ושלום, אללה ישתבח שמו ויתעלה אומר בספרו הנשגב: "חיו עמן כדין, ואם תמאסו בהן- יש אשר תמאסו בדבר-מה ואללה יהפכנו לטובה גדולה. " (סורת הנשים: 19). הנביא מוחמד עליו בירכת אללה ושלום אומר: "התנהגו יפה לנשים" זאת היא גדולת האיסלאם שהביא לנו את הטוב וההחלמה.

אם אנו חוקרים בדברים של הפסיכולוגים ולימודי NLPאז, אנו מוצאים עצות עבור בני הזוג החשובה ביותר ביניהן, אם אתה מתלונן מבעיות בחיי הנישואין בבית שלך, אז תנסה לשכנע את עצמך כי אשתך מושלמת ולחפש את הדברים היפים בה, ותנסה לחפש את הדברים שמושכים אותך אליה, ולזכור שישנם דברים יפים לכל אישה אבל צריך לחפש ולראות את הצד החיובי, ולאחר מכן יעלם הצד האפל!

קוראים יקרים, העצות האלה הן העצות של פסיכולוגים שהתמחו בטפול בבעיות חיי הנשואים, וישנם אלפי ספרים שעסקו בנושא הזה, אלא שהקוראן הקדוש סיכם לנו את העניין הזה בשורה אחת, קוראים יקרים הרהרו איתי במילים האלוהיות המדהימות האלה, אני ממליץ לכל אחד שסובל מבעיות משפחתיים לחזור על המילים האלה: "ואם תמאסו בהן- יש אשר תמאסו בדבר-מה ואללה יהפכנו לטובה גדולה."

 

 

Previous article Next article

Related Articles with האהבה והחמלה בין בני הזוג לטיפול במחלות!

  • אהבה מחודשת לבנות הזוג

    Site Team

    למתנות יש משקל חשוב דווקא מהאהובים, לכן קבע הנביא מוחמד עליו ברכה ושלום בבירור " תחליפו מתנות כי הן מרחיקות את צרת

    19/01/2014 2055
  • מימוש רצונן של בנות הזוג

    Site Team

    הנביא מוחמד מיהר תמיד לממש את רצונן של בנות הזוג ולשמח אותן, עאאישה ירציה אללה אמרה לנביא: לכל בנות הזוג יש

    22/01/2014 2972
  • עדינות הנביא עם בנות הזוג

    Site Team

    התייחסותו של הנביא לכל הסובבים אותו ובמיוחד בנות הזוג היתה עדינה ונפלאה מאוד כי אללה תיאר אותו באומרו" אתה בעל

    28/01/2014 2768
הידיעה אללהIt's a beautiful day