הבכי של השמים


Site Team

Article translated to : العربية

הבכי של השמים

אחד הדברים המוזרים ומעוררים את תשומת הלב שהמדענים ובמיוחד פרופסור וטיל מצהירים שהם " יכולים לשמוע את הבכי הנגרם על ידי לידתו של היקום " .

המשפט הזה העלה כל דעתי את הפסוק הקוראני שבו אללה הבורא יתברך ויתעלה מדווח לנו על הבכי של השמים: " השמים והארץ לא בכו להם ולא ניתנה להם ארכה " (סורת העשן: 29 ). דבר מוזר הוא שהפסוק שמדבר על בכי השמים נזכר בסורת העשן!!

הידיעה המדעית הזאת נותן את האפשרות של התרחשות קול או בכי או דברים אחרים שלא הינו יודעים קודם לכן, דבר זה מדגיש את אמיתות המילים של הקוראן הקדוש, למה לא יהי הקול הקוסמי הזה בתור ציות לצוו של אללה יתעלה ?

כל המדענים מדגישים היום שהתרחבות היקום והתפשטות הגז בו גרמו לקולות האלה, הכוכבים שאנו רואים היום באו כתוצאה להתפשטות הגז, זאת אומרת שהשלב השני שלאחר שלב הגז הוא שלב הכוכבים, זה מה שהמדענים חושבים בוודאות.

ציור דיאגרמה של תנודות אקוסטיות שהוציא היקום בשלביו הראשונים, מבדיקת התנודות האלה על ידי המדענים מתברר שהיקום היה שקט, דבר זה מתאים למה שאמר אללה יתעלה על השמים בקוראן הקדוש: " אז הרקיע אל השמים, והם קיטור, ואמר להם ולארץ, גשו הלום, אם מרצון ואם מאונס! אמרו, נבוא מרצוננו." (סורת פוסילאת:11) .

 

תמונה של כוכבים רחוקים שמופיעים כמו פנסים שמאירים מסביבם, אנו רואים את העשן הקוסמי על ידי הכוכבים האלה, המדענים אומרים שלולא קיומם של הכוכבים האלה לא היה אפשרי לראות את היקום שמסביב, לפיכך, הכוכבים מאירים את השמים כמו פנסים מאירים, יצוין שהקוראן הקדוש קדם למדענים כאשר דיווח לנו על כך מזה מאות שנים, אללה יתעלה אומר בקוראן הקדוש: " אז, ביומיים, גזר כי יהיו שבעה רקיעים, וגילה בכל רקיע את הצו המוטל עליו, ועיטרנו את הרקיע הראשון בפנסים, וגוננו. כך תיכן האדיר והיודע" (סורת פוסילאת: 12) .

Related Articles with הבכי של השמים

  • בריאת השמים והארץ

    Site Team

    אללה ישתבח שמו ויתעלה אמר בקוראן הקדוש " והוא אשר ברא את השמים ואת הארץ למען תתגלה האמת. ביום אשר יגיד, היה

    28/04/2014 2741
  • הקוראן הקדוש קובע מי יגלה את המבנה הקוסמי?

    Site Team

    הקוראן הקדוש קובע מי יגלה את המבנה הקוסמי? יש אות חשוב בפסוקי הקוראן, הקוראן קבע את מי שיגלה את העובדה של

    03/12/2009 4584
  • הברכה של הדמעות

    Site Team

    הברכה של הדמעות   האם חשבת פעם על התעולות של הדמעות שאללה הכפיף לך? האם חשבת על התוצאות הנפשיות של

    12/12/2009 7358
הידיעה אללהIt's a beautiful day