היקום אבני בנייה


Site Team

Article translated to : العربية

היקום אבני בנייה

עכשיו נציג דוגמה למילים שמדעני המערב השתמשו בהן לאחרונה, המילים אלה נזכרו בקוראן הקדוש מזה מאות שנים!! המדענים הצהירו במחקר שפרסם המצפה האירופי הדרומי שהם מעדיפים להשתמש במילה ( אבני הבנייה של הגלקסיות ) במקום המילה גלקסיות, המדענים מדגישים כי היקום מקושט במבנים האלה כמו הפנינות החרוזות במחרוזת או בחוט !!

במחקר הזה אומר ד"ר פול מילר שגילה את האריג הקוסמי עם מדענים אחרים, המדענים אומרים כי : " הגלקסיות הראשונות או ליתר דיוק אבני הבנייה הראשונים של הגלקסיות, יווצרו בחוטי האריג , וכאשר מתחילות להפיץ אור, אז אתה תראה את החוטים הבלתי נראים שדומים במידה רבה לפנינים החרוזות במחרוזת .

השמים היא מבנה

לאחר שעמדתי על הרבה מאמרים ומחקרים מדעיים שפורסמו לאחרונה על היקום והמבנה שלו, אז נכחתי בעליל שהמדען אינו היחיד שמאמין בזה אלא שכל המדענים מדגישים את העובדה של האריג הקוסמי, וכמעט אין מאמר או מחקר באסטרונומיה שלא השתמש במונח (מבנה היקום ). דבר זה מעיד שהמדענים מסכימים היום עם העובדה המדעית הזאת, כלומר עובדת המבנה של היקום, הלכתי באופן ישר לספר של העובדות - הקוראן הקדוש - וחפשתי על המילה מבנה ומה המשמעות שלה.

ההפתעה היתה שהמילה זו נזכרה בקוראן הקדוש כתואר לשמים, אללה יתעלה אומר בקוראן הקדוש: " אללה הוא אשר שם לכם את הארץ כמסד, ואת השמים כתקרה, ויצר אתכם בצלם יפה, ופרנס אתכם במיטב הדברים. זהו אללה ריבונכם. יתברך אללה ריבון העולמים " ( סורת הסולח: 64 ) אללה ישתבח שמו אומר בפסוק אחר: " הוא אשר פרש לכם את הארץ וקירה את השמים והוריד מן השמים מים אשר בהם הצמיח כל פרי לכלכלתכם. על כן ביודעכם זאת. אל תצרפו לאללה מתחרים " ( סורת הפרה: 22 ) .

השבח לאללה יתעלה!! הקוראן הקדוש השתמש במילה הזה במאה השביעית אחרי הספירה ולאחר מכן מדעני המאה העשרים ואחת השתמשו באותה מילה באופן מילולי אחרי שנכחו בעליל שהמילה הזו משקפת באופן מדויק את העובדה של היקום וכי הוא מבנה מדויק, האם זה מקרה או נס?! אללה יתעלה אומר בספרו הנשגב: " אמור, הביטו אל אשר בשמים ובארץ! אך מה יועילו האותות והמזהירים לאנשים אשר לא יאמינו? " ( סורת יונה: 101 )

 פנינים מעטרות את המחרוזת

כשהמדענים ראו את היקום דרך הטליסקופים, וראו את הכוכבים והגלקסיות ואבק קוסמי אז הם מצאו את עצמם בפני מבנה הנדסי קוסמי, המדענים מיהרו לכנות את ההתרכזות הענקית הזאת של גלקסיות, עשן ואבק בשם "מבנה ", המדענים ראו גם כן צבעים וקשוטים לכן דמו אותן לפנינים .

 

תמונה של החומר האפל שמהווה יותר מ-95 אחוזים מהגודל של היקום, החומר הזה בלתי נראה אלא שקיים ומשתלט על חלוקת החומר הנראה ביקום, הגודל של החומר הנראה ביקום מגיע לפחות מ- 5 אחוזים, וכאן מתברר גדולתו של הקוראן הקדוש כאשר עלה על המדע וכינה את השמים "מבנה" ולא כפי שהמדענים מכנים אותם "חלל" .

תמונה של גלקסיה חלזונית שהולכת ביקום לפי שיטה מדויקת, הגלקסייה הזאת נמצאת במרחק של 130 אלפים שנות אור!! ישנם יותר מאלף מיליונים של גלקסיות ביקום, המדענים אומרים שהשמים הם מבנה מדויק מאוד, הקוראן הקדוש דווח לנו על הדבר הזה אפילו שאללה הבורא נשבע במבנה זה, אללה ישתבח שמו אומר בספרו הנשגב: " אשבע בשמים ובאורה, * ובלבנה העולה אחריה * וביום בגלותו את אורה, * ובלילה כאשר יכסהו, * ובשמים בה שכוננם"  
( סורת השמש: 1 – 5 ) .

מדברי המדענים שדיברו על המבנה הקוסמי הם דיברו על דמוי חדש, הגלקסיות וההתרכזיות שלהן מהוות מראה מרהיב בצבעים שונים כמו כחול, צהוב וירוק שדומה לפניני המחרוזת, זאת אומרת שהמדענים האלה רואים מבנה וקישוטים .

באחד המאמרים המדעיים, מדענים בכירים במדע האסטרונומיה מצהירים לאחר שראו את הקישוטים האלה כי " החומר ביקום מהווה אריג קוסמי, שהגלקסיות ממוקמות בו לאורך החוטים של החומר הרגיל והחומר האפל כמו פניני המחרוזת " .

המדענים שואלים במחקרים שלהם על האופי של בניית היקום, ולאחר מכן קבעו שיש מבנה מדויק, המדענים מדברים גם כן על הקישוט של המבנה הזה וקובעים שהיקום מלא בחומר הנראה הרגיל ובחומר האפיל הבלתי נראה, זאת אומרת שאין כל סדקים או חלל, אני מצאתי שהקוראן הקדוש מדבר בדייקנות רבה והתאמה מלאה על העובדות האלה בפסוק אחד בלבד!!

הדבר המפליא ביותר שהפסוק הזה פונה לכופרים שהכחישו את הקוראן הקדוש וקורא להם להביט ולהרהר במבנה של היקום ובקישוט הקוסמי, הפסוק קורא להם גם להרהר במה שנמצא בקרב הקישוט כסימן לחומר האפל, כפי שהם רואים בדיוק !!!

אללה ישתבח שמו אומר בספרו הנשגב: " האם לא יביטו בשמים אשר מעליהם, כיצד נטינו ועיטרנו אותם, ואין בהם סדק" ( סורת ק : 6 )

היום, אנו רואים דרך התמונות את המבנה הקוסמי כפי שהופיע למדענים בפעולה הגדולה ביותר בתהליך המחשב, הגלקסיות מופיעות כאבני בנייה שמעטרים את השמיים בעוד שהחומר האפל מופיע בצבע שחור .

קורא יקר, הרהר איתי בדברים של המדענים שהשמיים הם מבנה, ומקושטים ואין בהם סדקים או חלל, והרהר איתי גם כן בפסוק הקוראני שבו אמר אלל יתעלה: " האם לא יביטו בשמים אשר מעליהם, כיצד נטינו ועיטרנו אותם, ואין בהם סדק" ( סורת ק: 6 ) האם הפסוק הקוראני לא מתאר לנו מה שהמדענים ראו היום על ידי המכשירים המתקדמים ביותר?

קורא יקר, הרהר איתי כיצד דברו המדענים בגילוי החדש ביותר שלהם על האופי של בניית הגלקסיות, וכיצד נוצרו, וכיצד מעטרים את השמים כמו פניני המחרוזת! אפילו החלל שבין הגלקסיות שהמדענים חשבו שהוא ריק לחלוטין לארשונה, התברר לאחרונה שהחלל הזה מלא בחומר האפל, דבר זה מוכיח שאין סדקים או חלל בשמים ומתאים בדיוק לטקסט הקוראני .

Related Articles with היקום אבני בנייה

  • גודלת היקום

    Site Team

    גודלת היקום ישנם סוגים רבים של גלקסיות ששוחות ביקום ומהוות את אבני הבנייה של היקום הרחב. היקום הנראה כולל מאות

    03/12/2009 5320
  • היקום הוא אריג קוסמי מדויק

    Site Team

    היקום הוא אריג קוסמי מדויק אחד הרגעים המדהימים ביותר שבו יגלה האדם המאמין אחד הנסים החדשים בספרו של אללה

    03/12/2009 5196
  • היקום הרחב

    Site Team

    *היקום הרחב : ב 1925 , מדען אסטרונומי אמריקאי אחד ,בשם "אידוין האבל Edwin Hubble הוכיח על שנתיבי החלב

    07/11/2010 3408
הידיעה אללהIt's a beautiful day