סיפור התאסלמותו של האמריקאי מיליטון


Site Team

Article translated to : العربية

סיפור התאסלמותו של האמריקאי מיליטון

ביל המילטון, אמריקאי שנולד בשנת 1952 בפילדלפיה, מילטון אינו זוכר ההורים שלו מכוון שנהרגו בתאונת דרכים בעודו תינוק, סבתו מצד אביו אהבה אותו וסיפקה לו חמלה, חיבה וכסף עד שגדל והצטרף לאוניברסיטה. סבתה שלו מתה והשאירה לו נכס גדול אשר הפך אותו לאחד המיליונרים, לאחר שהתבגר מהאונבירסיטה עםהתואר ראשון במדעי החברה הוא קיבל את המיליונים שהשאירה לו. המילטון החיל בסיור בכל רחבי ארצות הברית ולאחר שחזר לעיר הולדתו, אבל לא יכל להישאר בה.הוא החליט לתייר במדינות העולם, מילטון נסע להודו ונשאר שם שבוע, הוא מספר על הטיול הזה באומרו:

נפתעתי מעולם החדש הזה, לא ידעתי את הקסם של העולם במזרח, אחד האנשים שהכרתי אותם בהודו אמר לי שישנן הרבה דתות בהודו והחיל לזכור לי את הדתות האלה אז בקשתי לבקר את מקומות הפולחן של הדתות האלו.

עמדתי הרבה זמן בתוך אחד המסגדים, אחד הדברים שמשכו את תשומת לבי הוא השקט של האנשים בעודם מתפללים עד שהתחלתי לעשות את התנועות שלהם בתפילה, והתחלתי לשאול על האיסלאם והלכתי לאונבירסיטת עליכרה האסלאמית ובקשתי להכיר את האסלאם, האנשים שם פנו לי בברכה והחלטתי ללמוד באוניברסיטה הזאת ועזבתי את הודו לארצות הברית.

לאחר פחות משבוע חזרתי להישאר בהודו עד שאמות, אני התאסלמתי והתחתנתי מהודיה מוסלמית שילדה לי שני בנים מוסלמיים.

Previous article Next article

Related Articles with סיפור התאסלמותו של האמריקאי מיליטון

הידיעה אללהIt's a beautiful day